Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017

Η θεωρία καταρρέει, οι χοντροί είναι οι ωραίοι

Πέρσι τον Σεπτέμβριο πήρα μια απόφαση. Το επόμενο καλοκαίρι θα με βρει άλλο άνθρωπο. Τέρμα πια ο Παναγιώτης με τις στρογγυλάδες και τα κυμπαριλίκια.

Όλο τον χειμώνα έρεψα στην δίαιτα. Πέρασα άπειρες ώρες στο γυμναστήριο πάνω σε διαβολικά μηχανήματα και διαδρόμους. Έκανα γιόγκα και αερόμπικ. Μέχρι σολάριουμ κενίνησα για να αποκτήσω τον mediterranean skin color, αλλά γρήγορα τα παράτησα γιατί άρχισε να με παρακολουθεί το MI6 της τέως Μεγάλης Βρετανίας.

Το αποτέλεσμα με δικαίωσε. ‘Ήλθε ο Ιούνιος και με βρήκε παίδαρο. Εκεί που παλιά βρισκόταν η κοιλίτσα, τώρα κορδωνόταν φέτες οι κοιλιακή. Τι ραχιαίους, τι γλουτιαίους, μέχρι πολυελαίους απέκτησα. Όλα και όχι ένα απ’ όλα, όπως παράγγελνα στον καιρό της αμαρτίας. Ήμουν για πρώτη φορά έτοιμος για την παραλία. Έτοιμος να κάψω καρδιές.

Και ξαφνικά, έρχεται η ανάρτηση εκείνου του μυστήριου που έκραζε τα σώματα των Ελλήνων και των Ελληνίδων. Πέσανε όλοι να τον φάνε. Τα πάχη μου τα κάλλη μου η μια. Έτσι είμαι και αν σου αρέσει ο άλλος. Ξαφνικά ποινικοποιήθηκαν οι παίδαροι. Μέχρι τους τύπους στο survivor άρχισαν να κοιτάνε με μισό μάτι.

Ένιωσα την γη να χάνεται κάτω από τα πόδια μου. Τι έπρεπε να κάνω; Αφού συσκέφτηκα με τον εαυτό μου, αποφάσισα ότι είχα κακό timming (κάτι σαν τις εκλογές της Theresa). Φέτος η θεωρία καταρρέει, οι χοντροί είναι οι ωραίοι, που έλεγαν και οι Άγαμοι. Την ανάγκη φιλοτιμία ποιώντας ξεκινώ ταχύρρυθμη προετοιμασία για να βρω τον παλιό μου εαυτό. Ελπίζω να προλάβω.

Όσοι με δείτε στην παραλία πιστεύω ότι θα εκπλαγείτε από το πόσο γρήγορα θα καταφέρω να βρω το παλιό μου στυλ. Κρίμα όμως γιατί το είχα συνηθίσει το μούσλι για πρωινό… Καλημέρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου